Play Sustain 2024 summit

Ekoprojektowanie – moda bez odpadów

ikona
23 Paź. 2024
ikona
Warszawa, SGH

Odkryj potencjał ekoprojektowania w branży modowej. Zainspiruj siebie i innych do cyrkularnych zmian w swoim otoczeniu i biznesie.

50
Ekspertek i Ekspertów
50
Osób na Hackathon
15
Mentorów i Mentorek
7
Godzin inspiracji
2
Warsztaty
1
Pokaz mody cyrkularnej
ikona
Dla biznesu
ikona
Dla pasjonatów mody
ikona
Dla środowiska naukowego
ikona
Dla osób studiujących
ikona
Dla samorządów
Przygotuj się na cyrkularną przyszłość
01

Odkrywaj trendy

w ekoprojektowaniu

i upcyklingu

Nawiąż relacje,

wymień się doświadczeniami,

zyskaj najnowszą wiedzę

Ekoprojektowanie rozwiązuje istniejące już problemy i minimalizuje generowanie nowych wyzwań dla środowiska i społeczeństwa.

To projektowanie cyrkularne, które uwzględnia zrównoważone cele na wszystkich etapach: planowania, projektowania, wdrażania, użytkowania.

Ekoprojekotwanie dotyczy wykorzystania etycznych z perspektywy relacji człowiek – planeta surowców oraz zaprojektowania: żywotności produktu i jakości usługi, możliwości biodegradowalności, ekologicznej utylizacji, recyklingu, upcyklingu, krótkiego łańcucha dostaw, wykorzystania lokalnych zasobów, dostosowania do lokalnej specyfiki – klimatycznej, naturalnej, społecznej, kulturowej, demokratyzacji produktów i usług.

Ekoprojektowanie oparte jest na partnerstwie wpisanym w cały cykl życia produktu / usługi – od pomysłu do ponownego wykorzystania.

Ekoprojektowanie to także projektowanie opensource’owe, które z poszanowaniem praw autorskich i własności intelektualnej buduje różnorodne relacje dla zielonej zmiany i dzieli się innowacyjnymi rozwiązaniami, tak by stały się one globalne na rzecz dobra ekosystemu i społeczeństw.

02

Poznaj zalety

zrównoważonych

surowców

Źródła pozyskiwania

materiałów z recyklingu

i surowców organicznych

Moda w swojej naturze ma wpisaną różnorodność. Ale jak w tej wielości wybierać dobrze dla planety i nas samych? Zrównoważone surowce to te, które są zdrowe, etyczne, innowacyjne, odpowiedzialne. Materiały, z których wytwarzana jest odzież możemy podzielić na naturalne, syntetyczne i sztuczne. Pierwotnie tkaniny miały pochodzenie roślinne lub odzwierzęce, dopiero druga rewolucja przemysłowa, zapoczątkowała erę tkanin syntetycznych, których proces powstawania przeniósł się z pola uprawnego czy pastwisk – do laboratorium. Pierwszą z tak wytwarzanych włókien była nitrocelulozowa nic sztucznego jedwabiu. Prawdziwą rewolucję w przemyśle włókienniczym zapoczątkowały włókna poliamidowe. W latach 40. XX wieku najbardziej pożądanym towarem były… nylonowe pończochy.

Syntetyczne włókna zrewolucjonizowały branżę mody. Posiadały nowe właściwości, które miały ułatwić noszenie i zapewnić dłuższą żywotność ubrań. Mimo szlachetnych intencji przyczyniły się do wzrostu produkcji ubrań, których nie ograniczała już dostępność do zasobów naturalnych. Dzisiaj paradoksalnie syntetyczne tkaniny są synonimem chwilowej mody i realnym problemem nadprodukcji odpadów.

 

03

Dowiedz się

jak projektować

trwałą odzież

Naprawiaj,

przerabiaj,

przetwarzaj

Pewnie każdy z nas trochę inaczej interpretuje to, czym dla niego jest trwała odzież. Włókna syntetyczne powstawały po to, by były „niezniszczalne”. Odzież ze szlachetnych materiałów jak jedwabne kimono była szyta z ogromną pieczołowitością, tak by służyła całe życie właścicielowi, a nawet następnym pokoleniom. Niegdyś prowadzono spisy majątków zamożnych rodów, a jedną z ważnych pozycji stanowiły bielizna i stroje wierzchnie. To świadczyło o ich wartości i ekskluzywności.

Trwałe ubranie to również takie, które ładnie się starzeje. Jeśli tylko we właściwy sposób je użytkujemy i pielęgnujemy, to dzięki dobrej jakości materiałowi i precyzyjnemu odszyciu, może nam służyć lata. I nie jest to tylko kwestia poprzecieranych jeansów, które z czasem nabierają charakteru. Trwałość wpisana jest w proces kreacji i projektowania – to ekologia procesu, który zakłada żywotność produktu końcowego. W następnej kolejności jest oczywiście wdrożenie założeń oraz dostępność dobrej jakości ubrań dla konsumentów. Nasz wybór zaczyna się poniekąd w głowie projektanta, ale to my ostatecznie podejmujemy decyzje zakupowe, które wpłyną na kształt naszej szafy i nasz dobrostan.

04

Odkryj

możliwości obiegu

zamkniętego

Rodzaje materiałów,

wymaganie technologiczne

i organizacyjne

Aby przeciwdziałać negatywnym skutkom eksploatacji surowców naturalnych i wytwarzaniu szkodliwych wieloaspektowo materiałów syntetycznych powstaje wiele inicjatyw na pograniczu kreacji i badań naukowych, aby przetwarzać alternatywne włókna, głównie pochodzenia roślinnego, tak, by swoimi właściwościami mogły zastąpić między innymi nieetyczne wykorzystanie skór istot żywych. Ważnym zadaniem jest demokratyzacja procesu odzyskiwania włókien z już wyprodukowanych ubrań, które ponownie mogą zmienić status z odpadu na surowiec, tym samym wypełniając założenia gospodarki o obiegu zamkniętym. Wszystkie te zmiany wymagają nie tylko zmiany świadomości konsumenta, ale przede wszystkim nowych modeli biznesowych opartych o zielone rozwiązania, wspierane przez skuteczne ustawodawstwo i wielostronne partnerstwa.

05

Poznaj

przejrzyste

łańcuchy dostaw

Etyczne procesy produkcyjne,

zaufanie odbiorców,

decyzje zakupowe
konsumentów

Handel wymienny opierał się na wzajemnej potrzebie. W uproszczeniu można powiedzieć, że stanowił partnerską umowę, w ramach której bezpośrednio określano realną wartość posiadanych przez obie strony rzeczy i stosunek ich wzajemnej wymienialności. Pieniądz, wszystko zmienił, a przynajmniej pozbawił rzeczy realnej wartości. Umowność środka płatniczego oddaliła nasz związek z posiadanymi rzeczami i doświadczenie wartości nabywanych produktów. Wszystko stało się umowne, niestety mało transparentne.

Nie jest to jednak opowieść o krytyce kapitalizmu, a o naturalnej potrzebie posiadania… wiedzy. Kiedy wiemy, co kupujemy, to rozumiemy wartość rzeczy nabytej i szanujemy wartość rzeczy posiadanej. Dlatego ci producenci, którzy jasno komunikują pochodzenie surowców, prowadzą uczciwe praktyki zatrudnienia i przedstawiają składowe wartości ceny końcowej produktu, są postrzegani jako bardziej godni zaufania, a ich produkty jako trwalsze i lepszej jakości.

Transparentność procesów to etyczny sposób na budowanie relacji z klientem i zrównoważony popyt.

06

Poznaj role

edukacji i podnoszenia

świadomości

Skuteczna komunikacja 
z klientami,

partnerami,

i interesariuszami

Fundacja Play Sustain powstała, by budować szerokie i trwałe partnerstwa na rzecz cyrkularnej mody. Inicjujemy działania na rzecz promocji upcyklingu i zrównoważonych wartości w branży odzieżowej. Stajemy po stronie demokratycznej mody. Budujemy nasze kompetencje w zakresie ekoprojektowania, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem z naszymi partnerami. Inspirujemy do poszukiwania zielonych rozwiązań i odpowiedzialnych, codziennych praktyk.

07

Poznaj wpływ

regulacji na produkcję

zrównoważoną

Znaczenie polityk i regulacji

oraz przykłady konkretnych

instrumentów prawnych

Przemysł modowy stanowi jeden z najbardziej wpływowych obszarów gospodarki. Parlament Europejski wskazuje, że produkcja jednej koszulki może pochłaniać aż 2700 litrów wody słodkiej, czyli tyle, ile średnio wystarcza jednej osobie na 2,5 roku życia. Sektor tekstylny był trzecim co do wielkości powodem degradacji wody i użytkowania gruntów w 2020 roku. Zdecydowano, że niezbędne są zmiany na poziomie regulacyjnym, aby przeciwdziałać nadprodukcji ubrań i w rezultacie ograniczyć negatywny wpływ branży na środowisko. W marcu 2024 roku Parlament przedstawił propozycje odnośnie zmian przepisów dotyczących odpadów tekstylnych. Dzięki przeglądowi dyrektywy ws. odpadów wprowadzone zostaną systemy rozszerzonej odpowiedzialności producentów.

08

Poznaj inspirujące

przykłady case studies

i najlepsze praktyki

Strategie minimalizacji

nadprodukcji i skuteczne

wdrożenia

Uczynić swój biznes odpowiedzialnym społecznie to wyzwanie i najwyższa potrzeba. Duże marki modowe podejmują różne działania, które mają kompensować wpływ ich działalności na środowisko. Ale to właśnie małe marki stawiają na jedną kartę – zieloną kartę. Kiedy giganci fashion businessu mierzą się z kryzysami wizerunkowymi, lokalni producenci na całym świecie kreują innowacje, które przywrócą światu mody równowagę i harmonię ze środowiskiem.

23.109:30-17:00

Poznajcie zwyciężczynie i zwycięzców Hackathon Play Sustain Summit 2024

WYZWANIE:

A | Dodatki krawieckie: recykling i nowe zastosowanie nietekstylnych elementów odzieży, pozostałych w sortowniach.

Zwycięski zespół zaprezentował koncepcję ZIELONY GUZIK. Nagrodę zdobywają:

Patrycja Biały / Gabriela Hukałowicz / Maria Kloch / Weronika Surdel

 

WYZWANIE:

B | Obuwie: upcykling zużytych butów.

Zwycięski zespół zaprezentował koncepcję CYCLING ROOTS. Nagrodę zdobywają:

Agnieszka Ducin / Maciej Karpe / Jakub Kulak / Natalia Stanik / Sandra Zalas

 

Jury obradowało w składzie:

Bertus Servaas – przewodniczący, właściciel VIVE Group

Agnieszka Ziółek – założycielka i CEO marki butów ze skór roślinnych AGAZI

Paweł Makosz – redaktor naczelny Fashion Biznes

Karol Templewicz – reprezentujący zespół ESG Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

 

Sponsorem Hackathonu jest VIVE Group. Łączna pula nagród: 10.000 PLN.

Facylitatorka: Agata Miryn-Sienkiewicz

 

Gratulujemy!

Hackathon
23.1015:15-16:45

Warsztaty z ekoprojektowania

Przegląd portfolio z Mariuszem Przybylskim i Marcinem Brylskim

 

Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji, aby porozmawiać z profesjonalistami w branży mody.

23.10 13:30-15:00

Speed Mentoring

Wydarzenie networkingowe dla projektantek i projektantów Designers Play Sustain. Seria krótkich sesji mentoringowych sfokusowanych na rozwoju komentencji przedsiębiorczych osób kreatywnych.

Facylitatorka: Katarzyna Radii, InnerMastering® Institute

23.1012:10 - 12:30

Pokaz mody

Monika Surowiec, projektantka i edukatorka upcyklingu pokaże i opowie jak tworzy zrównoważone kolekcje i buduje świadomą markę.

18.10-31.10

Zbiórka odzieży Game4Planet

Game4Planet to program społeczno-edukacyjny, w którym wszyscy wygrywamy.

Przynieś nienoszone ubrania i zdobądź:

dla Siebie: rabat 30% na zakupy stacjonarne i online w sklepach VIVE Profit

dla SGH: elementy małej architektury z innowacyjnego materiału VIVE Texellence

dla Edukacji: 3 zł za każdy kilogram odzieży na programy edukacyjne Fundacji Play Sustain

Game4Planet

Plan konferencji

09:30 - 10:00

Rejestracja uczestników

10:00 - 10:15

Uroczyste otwarcie Summit

Wprowadzenie

Agnieszka Servaas, Prezeska Fundacji Play Sustain

Piotr Glen, Kierownik Zespołu Zrównoważonego Rozwoju i ESG, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

10:15 - 10:40

Power speech

Gość specjalny: Rafał Sonik

 

10:40 - 10:50

Raport – Stan badań nad
ekoprojektowaniem w Polsce

cz. 1 – perspektywa konsumentów

Prezentacja: Barbara Wybacz

10:50 - 12:10

Debata oksfordzka

Teza: Ekoprojektowanie rozwiązuje problem nadkonsumpcji ubrań.

Marszałkini: Mariola Czechowska-Frączak

Loża Mędrców: Ministra Anita Sowińska, sekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, Bożena Gargas, Członkini Rady Nadzorczej VIVE Group, Irena Pichola, Wiceprezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

12:10 - 12:30

Pokaz mody upcyklingowej

Kolekcja SaintWarsaw

Narracja: Monika Surowiec

12:30 - 13:15

Lunch

13:15 - 13:40

Power Speech

Gościni specjalna: Ewa Ewart
Dlaczego woda?

13:40 - 14:20

Pitching

Liderki i liderzy polskich, zrównoważonych marek modowych

Katarzyna Piasecki, ENNBOW
Wioletta Wiertel, BOHEMA
Bartosz Ladra, ELEMENTY
Agnieszka Ziółek, AGAZI
Marta Sieradzka, ESTIMON
Anna Orska, ORSKA

14:20 - 15:20

Panel dyskusyjny

Czy ESG może uratować branżę przed ekologiczną katastrofą?

Moderator: JM Prof. Piotr Wachowiak, Rektor SGH

Paneliści: Agata Caban, Leroy Merlin, Magdalena Kacalak, Wysokie Obcasy,  dr Agnieszka Oleksyn-Wajda, Uczelnia Łazarskiego, Agata Wojda, Prezydentka Kielc, Martyna Zastawna, woshwosh

15:20 - 15:35

Przerwa kawowa

15:35 - 15:55

Power Speech

Gościni specjalna: Marlena Woolford
Ekoprojektowanie przyszłości. Jak innowacja i współpraca wpływają na zrównoważony rozwój mody.

15:55 - 16:55

Panel dyskusyjny

Jak nowe technologie i sztuczna inteligencja wpływają i zmieniają branżę modową?

Moderatorka: Ela Wyraz

Paneliści: Krzysztof Krzosek, Dyrektor ds. IT VIVE Textile Recycling, Kamila Wagner, Vogue, Beata Wilczek Bailly, Design&Tech Researcher, Ula Wiszowata-Pilic, ekspertka B2B w modzie, Marlena Woolford, futurystka

16:55 - 17:10

Podsumowanie części
merytorycznej

Mówczyni: Bożena Gargas
Gospodarcze aspekty projektowania.

17:10 - 17:25

Ogłoszenie wyników
Hackathon

Prezentacja zwycięskiej drużyny

Przewodniczący jury: Bertus Servaas

17:25 - 17:35

Oficjalne podsumowanie
wydarzenia

Agata Suchodolska-Maliszewska,
Dyrektor Zarządzająca Fundacji Play Sustain

Goście

Anita Sowińska - Prelegentka Play Sustain Summit

Anita Sowińska

Wiceministra Klimatu i Środowiska #LożaMędrców

Specjalistka w zakresie zarządzania zmianami w obszarze ekologii, polityczka. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunku marketing i zarządzanie (spec. w zakresie chemii spożywczej). Z wyróżnieniem ukończyła studia Executive MBA na ALK w Warszawie. W Sejmie IX kadencji członkini Komisji Finansów Publicznych, Komisji Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa oraz Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi; przewodnicząca Zespołu Parlamentarnego ds. Zielonego Ładu dla Polski. Od XII 2023 r podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, m.in. koordynująca realizację zadań Ministra KiŚ związanych z gospodarką odpadami i wdrażaniem systemu kaucyjnego. Przewodnicząca 17. Konferencji Stron Konwencji Bazylejskiej jako przedstawicielka regionu krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Piotr Wachowiak - Prelegent Play Sustain Summit

Prof. Piotr Wachowiak

Rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie #ModeratorPanelu

Rektor SGH i dyrektor Instytutu Zarządzania SGH. Zastępca przewodniczącego Komitetu Organizacji i Zarządzania PAN, przewodniczący KRUE oraz KRUW. Absolwent Wydziału Handlu Wewnętrznego SGPiS na kierunku organizacja i zarządzanie. Od 1991 r. związany z praktyką gospodarczą, był m.in. zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz oraz kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce CSR oraz zarządzania ludźmi w organizacji. Autor i współautor prac naukowych na temat m.in. polityki personalnej, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, a także negocjacji i ESG.

Ewa Ewart - prelegentka Play Sustain Summit

Ewa Ewart

Dziennikarka, reżyserka filmów dokumentalnych #KeynoteSpeaker

Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Podróżowała i pracowała w wielu krajach na świecie, gdzie zrealizowała przełomowe dokumenty śledcze, polityczne i programy poruszające kwestie społeczne, wielokrotnie doceniane w prestiżowych konkursach. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.

Rafał Sonik - prelegent Play Sustain Summit

Rafał Sonik

Inwestor, przedsiębiorca, filantrop #KeynoteSpeaker

Prezes Zarządu Gemini Holding. Wprowadził na polski rynek m.in. BP oraz McDonald’s. Kierowca rajdowy, 9-krotny zdobywca Pucharu Świata, zwycięzca wszystkich najdłuższych rajdów świata, w tym legendarnego Rajdu Dakar. Filantrop i społecznik. Od blisko 30 l. wspiera Stowarzyszenie SIEMACHA i WOŚP. Założyciel Stowarzyszenia Czysta Polska, organizatora m.in. programu Czyste Tatry. Współorganizator charytatywnego projektu motoryzacyjnego – Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci, którego celem jest zbiórka środków na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych.

Marlena Woolford - prelegenta Play Sustain Summit

Marlena Woolford

Futurystka, ekspertka trendów w modzie, AI i biznesie #KeynoteSpeaker

Dziennikarka, wykładowczyni i konsultantka. Od ponad 20 l. mieszka w Londynie. Pracowała w firmach międzynarodowych prognozujących trendy w modzie: WGSN i Stylus. Przez 2 l. była ekspertką w firmie wykorzystującej uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do stworzenia rozwiązań dla firm modowych. Uczestniczyła jako jurorka i wykładała gościnnie na różnych uczelniach oraz podczas wydarzeń, m.in.: ESMOD w Berlinie, IED we Florencji, Viamoda, Fashion Philosophy, Fashion Week Poland, Fashion Capital (Londyn), Forest Fashion Week (Londyn), ASP w Łodzi i Krakowie, Politechnika Łódzka. Jej artykuły pojawiły się na łamach: Newsweek, Dash Magazine, Just4Textiles, Hiro i in. W 2013 roku prowadziła w Londynie butik pop-up z modą, designem i sztuką.

Jolanta Rudzka-Habisiak - Prelegentka Play Sustain Summit

Prof. dr hab. Jolanta Rudzka-Habisiak

Artystka, akademiczka, ASP w Łodzi #DebataOksfordzka

W 1985 r. uzyskała dyplom w Pracowni Tkaniny Unikatowej w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych im. Władysława Strzemińskiego (obecnie ASP w Łodzi) i została zatrudniona w macierzystej uczelni. Od 2005 r. prowadziła Pracownię Dywanu i Gobelinu, przekształconą później w Pracownię Obiektu do Wnętrza, Dywanu i Gobelinu. Od 2022 r. kieruje Pracownią Stylizacji Wnętrza. Kuratorka wystaw, jurorka wielu konkursów. W l. 2012-2020, przez dwie kadencje pełniła funkcję Rektora Akademii. W 2020 roku została odznaczona przez Prezydenta RP Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

Raport: Ekoprojektowanie – moda bez odpadów – część 1

Zobacz, jak użytkujemy modę i jak widzimy jej przyszłość. Czy polscy konsumenci i konsumentki są gotowi na zmianę, w której nadmiar zastąpimy równowagą.

Badanie miało na celu analizę zachowań i zgromadzenie opinii konsumenckich wobec decyzji i praktyk zakupowych asortymentu odzieżowego w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1030 Polek i Polaków.

Pobierz cały Raport

Częste pytania

Gdzie dokładnie odbędzie się konferencja?

Play Sustain Summit odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w Gmachu Głównym, który jest zlokalizowany przy al. Niepodległości 162 (dzielnica Mokotów).

Zachęcamy do skorzystania z komunikacji publicznej. Niedaleko wejścia do budynku znajduje się m.in. stacja metra M1 Pole Mokotowskie oraz przystanki autobusowe i tramwajowe.

Kto może wziąć udział w Summit?

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkie chętne osoby, organizacje i firmy zainteresowane ekoprojektowaniem, innowacyjnymi rozwiązaniami w branży odzieżowej czy modą cyrkularną. Będziemy rozmawiali o tym jak odpowiedzialne strategie i praktyki mogą pozytywnie wpłynąć na środowisko naturalne i ekologię życia.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązują zapisy pod linkiem https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/

Co mam zrobić, aby wziąć udział w Summit?

Osoby, które wyrażą chęć udziału w wydarzeniu powinny bezpłatnie zarejestrować swój udział w Summit poprzez formularz udostępniony na tej stronie: https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/

 

Dzięki wypełnieniu formularza pozwalasz organizatorom ekologicznie zarządzić zasobami. W formularzu zamieściliśmy kilka pytań, które dotyczą twoich opinii odnośnie ekoprojektowania. Odpowiedzi na nie nie są obowiązkowe, ale bardzo pomogą nam w prowadzonych badaniach. Wypełnienie wszystkich pól w formularzu zajmuje około 5-7 minut.

Czy wstęp jest wolny na wszystkie wydarzenia?

Tak, wszystkie wydarzenia w ramach Play Sustain Summit są darmowe, jedynym warunkiem pełnego udziału jest rejestracja poprzez formularz.

Dla osób, które nie mogą dołączyć do wydarzenia na SGH będzie realizowana transmisja na żywo (streaming), również dostępna po bezpłatnym zarejestrowaniu.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w hackathonie?

Hackathon to specjalne wydarzenie podczas Play Sustain Summit. Do udziału zapraszamy wszystkie kreatywne osoby, które chcą zmierzyć się z wyzwaniami branży mody i wesprzeć swoją wiedzą i pomysłami innowacyjne rozwiązania na rzecz zielonej planety.

Na Hackathon obowiązują oddzielne zapisy poprzez formularz udostępniony na tej stronie - pod przyciskiem Zarejestruj się.

 

Czy planujecie streaming Summit?

Tak, nasze wydarzenie realizowane jest hybrydowo. Program główny będzie transmitowany na żywo w kanałach społecznościowych Play Sustain i dostępny po wcześniejszej, bezpłatnej rejestracji.

patronat honorowy

sponsor strategiczny

patronat medialny

Partnerstwa

Lokalizacja

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
zobacz na GoogleMaps

Kontakt Play Sustain Summit

Zapytaj o Summit

barbara.wybacz@playsustain.pl

+ 48 881 931 881

Raport
Skopiowano adres e-mail do schowka