Odkrywaj trendy
w ekoprojektowaniu
i upcyklingu
Nawiąż relacje,
wymień się doświadczeniami,
zyskaj najnowszą wiedzę
Odkryj potencjał ekoprojektowania w branży modowej. Zainspiruj siebie i innych do cyrkularnych zmian w swoim otoczeniu i biznesie.
Odkrywaj trendy
w ekoprojektowaniu
i upcyklingu
Nawiąż relacje,
wymień się doświadczeniami,
zyskaj najnowszą wiedzę
Ekoprojektowanie rozwiązuje istniejące już problemy i minimalizuje generowanie nowych wyzwań dla środowiska i społeczeństwa.
To projektowanie cyrkularne, które uwzględnia zrównoważone cele na wszystkich etapach: planowania, projektowania, wdrażania, użytkowania.
Ekoprojekotwanie dotyczy wykorzystania etycznych z perspektywy relacji człowiek – planeta surowców oraz zaprojektowania: żywotności produktu i jakości usługi, możliwości biodegradowalności, ekologicznej utylizacji, recyklingu, upcyklingu, krótkiego łańcucha dostaw, wykorzystania lokalnych zasobów, dostosowania do lokalnej specyfiki – klimatycznej, naturalnej, społecznej, kulturowej, demokratyzacji produktów i usług.
Ekoprojektowanie oparte jest na partnerstwie wpisanym w cały cykl życia produktu / usługi – od pomysłu do ponownego wykorzystania.
Ekoprojektowanie to także projektowanie opensource’owe, które z poszanowaniem praw autorskich i własności intelektualnej buduje różnorodne relacje dla zielonej zmiany i dzieli się innowacyjnymi rozwiązaniami, tak by stały się one globalne na rzecz dobra ekosystemu i społeczeństw.
Poznaj zalety
zrównoważonych
surowców
Źródła pozyskiwania
materiałów z recyklingu
i surowców organicznych
Moda w swojej naturze ma wpisaną różnorodność. Ale jak w tej wielości wybierać dobrze dla planety i nas samych? Zrównoważone surowce to te, które są zdrowe, etyczne, innowacyjne, odpowiedzialne. Materiały, z których wytwarzana jest odzież możemy podzielić na naturalne, syntetyczne i sztuczne. Pierwotnie tkaniny miały pochodzenie roślinne lub odzwierzęce, dopiero druga rewolucja przemysłowa, zapoczątkowała erę tkanin syntetycznych, których proces powstawania przeniósł się z pola uprawnego czy pastwisk – do laboratorium. Pierwszą z tak wytwarzanych włókien była nitrocelulozowa nic sztucznego jedwabiu. Prawdziwą rewolucję w przemyśle włókienniczym zapoczątkowały włókna poliamidowe. W latach 40. XX wieku najbardziej pożądanym towarem były… nylonowe pończochy.
Syntetyczne włókna zrewolucjonizowały branżę mody. Posiadały nowe właściwości, które miały ułatwić noszenie i zapewnić dłuższą żywotność ubrań. Mimo szlachetnych intencji przyczyniły się do wzrostu produkcji ubrań, których nie ograniczała już dostępność do zasobów naturalnych. Dzisiaj paradoksalnie syntetyczne tkaniny są synonimem chwilowej mody i realnym problemem nadprodukcji odpadów.
Dowiedz się
jak projektować
trwałą odzież
Naprawiaj,
przerabiaj,
przetwarzaj
Pewnie każdy z nas trochę inaczej interpretuje to, czym dla niego jest trwała odzież. Włókna syntetyczne powstawały po to, by były „niezniszczalne”. Odzież ze szlachetnych materiałów jak jedwabne kimono była szyta z ogromną pieczołowitością, tak by służyła całe życie właścicielowi, a nawet następnym pokoleniom. Niegdyś prowadzono spisy majątków zamożnych rodów, a jedną z ważnych pozycji stanowiły bielizna i stroje wierzchnie. To świadczyło o ich wartości i ekskluzywności.
Trwałe ubranie to również takie, które ładnie się starzeje. Jeśli tylko we właściwy sposób je użytkujemy i pielęgnujemy, to dzięki dobrej jakości materiałowi i precyzyjnemu odszyciu, może nam służyć lata. I nie jest to tylko kwestia poprzecieranych jeansów, które z czasem nabierają charakteru. Trwałość wpisana jest w proces kreacji i projektowania – to ekologia procesu, który zakłada żywotność produktu końcowego. W następnej kolejności jest oczywiście wdrożenie założeń oraz dostępność dobrej jakości ubrań dla konsumentów. Nasz wybór zaczyna się poniekąd w głowie projektanta, ale to my ostatecznie podejmujemy decyzje zakupowe, które wpłyną na kształt naszej szafy i nasz dobrostan.
Odkryj
możliwości obiegu
zamkniętego
Rodzaje materiałów,
wymaganie technologiczne
i organizacyjne
Aby przeciwdziałać negatywnym skutkom eksploatacji surowców naturalnych i wytwarzaniu szkodliwych wieloaspektowo materiałów syntetycznych powstaje wiele inicjatyw na pograniczu kreacji i badań naukowych, aby przetwarzać alternatywne włókna, głównie pochodzenia roślinnego, tak, by swoimi właściwościami mogły zastąpić między innymi nieetyczne wykorzystanie skór istot żywych. Ważnym zadaniem jest demokratyzacja procesu odzyskiwania włókien z już wyprodukowanych ubrań, które ponownie mogą zmienić status z odpadu na surowiec, tym samym wypełniając założenia gospodarki o obiegu zamkniętym. Wszystkie te zmiany wymagają nie tylko zmiany świadomości konsumenta, ale przede wszystkim nowych modeli biznesowych opartych o zielone rozwiązania, wspierane przez skuteczne ustawodawstwo i wielostronne partnerstwa.
Poznaj
przejrzyste
łańcuchy dostaw
Etyczne procesy produkcyjne,
zaufanie odbiorców,
decyzje zakupowe konsumentów
Handel wymienny opierał się na wzajemnej potrzebie. W uproszczeniu można powiedzieć, że stanowił partnerską umowę, w ramach której bezpośrednio określano realną wartość posiadanych przez obie strony rzeczy i stosunek ich wzajemnej wymienialności. Pieniądz, wszystko zmienił, a przynajmniej pozbawił rzeczy realnej wartości. Umowność środka płatniczego oddaliła nasz związek z posiadanymi rzeczami i doświadczenie wartości nabywanych produktów. Wszystko stało się umowne, niestety mało transparentne.
Nie jest to jednak opowieść o krytyce kapitalizmu, a o naturalnej potrzebie posiadania… wiedzy. Kiedy wiemy, co kupujemy, to rozumiemy wartość rzeczy nabytej i szanujemy wartość rzeczy posiadanej. Dlatego ci producenci, którzy jasno komunikują pochodzenie surowców, prowadzą uczciwe praktyki zatrudnienia i przedstawiają składowe wartości ceny końcowej produktu, są postrzegani jako bardziej godni zaufania, a ich produkty jako trwalsze i lepszej jakości.
Transparentność procesów to etyczny sposób na budowanie relacji z klientem i zrównoważony popyt.
Poznaj role
edukacji i podnoszenia
świadomości
Skuteczna komunikacja z klientami,
partnerami,
i interesariuszami
Fundacja Play Sustain powstała, by budować szerokie i trwałe partnerstwa na rzecz cyrkularnej mody. Inicjujemy działania na rzecz promocji upcyklingu i zrównoważonych wartości w branży odzieżowej. Stajemy po stronie demokratycznej mody. Budujemy nasze kompetencje w zakresie ekoprojektowania, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem z naszymi partnerami. Inspirujemy do poszukiwania zielonych rozwiązań i odpowiedzialnych, codziennych praktyk.
Poznaj wpływ
regulacji na produkcję
zrównoważoną
Znaczenie polityk i regulacji
oraz przykłady konkretnych
instrumentów prawnych
Przemysł modowy stanowi jeden z najbardziej wpływowych obszarów gospodarki. Parlament Europejski wskazuje, że produkcja jednej koszulki może pochłaniać aż 2700 litrów wody słodkiej, czyli tyle, ile średnio wystarcza jednej osobie na 2,5 roku życia. Sektor tekstylny był trzecim co do wielkości powodem degradacji wody i użytkowania gruntów w 2020 roku. Zdecydowano, że niezbędne są zmiany na poziomie regulacyjnym, aby przeciwdziałać nadprodukcji ubrań i w rezultacie ograniczyć negatywny wpływ branży na środowisko. W marcu 2024 roku Parlament przedstawił propozycje odnośnie zmian przepisów dotyczących odpadów tekstylnych. Dzięki przeglądowi dyrektywy ws. odpadów wprowadzone zostaną systemy rozszerzonej odpowiedzialności producentów.
Poznaj inspirujące
przykłady case studies
i najlepsze praktyki
Strategie minimalizacji
nadprodukcji i skuteczne
wdrożenia
Uczynić swój biznes odpowiedzialnym społecznie to wyzwanie i najwyższa potrzeba. Duże marki modowe podejmują różne działania, które mają kompensować wpływ ich działalności na środowisko. Ale to właśnie małe marki stawiają na jedną kartę – zieloną kartę. Kiedy giganci fashion businessu mierzą się z kryzysami wizerunkowymi, lokalni producenci na całym świecie kreują innowacje, które przywrócą światu mody równowagę i harmonię ze środowiskiem.
Więcej informacji wkrótce!
Zostań inicjatorem zmiany! Dołącz do zespołu innowatorów i ekspertek, którzy podejmą wyzwanie na rzecz zrównoważonej mody. Zaprojektuj rozwiązanie i wygrywaj nagrody!
Przed uczestniczkami i uczestnikami hackathonu stawiamy dwa wyzwania:
A | Dodatki krawieckie: recykling i nowe zastosowanie nietekstylnych elementów odzieży, pozostałych w sortowniach.
B | Obuwie: upcykling zużytych butów.
Regulamin oraz zapisy już wkrótce.
Wydarzenie networkingowe dla projektantek i projektantów Designers Play Sustain. Seria krótkich sesji mentoringowych sfokusowanych na rozwoju komentencji przedsiębiorczych osób kreatywnych.
Facylitatorka: Katarzyna Radii, InnerMastering® Institute
Monika Surowiec, projektantka i edukatorka upcyklingu pokaże i opowie jak tworzy zrównoważone kolekcje i buduje świadomą markę.
Rejestracja uczestników
Wprowadzenie
Jego Magnificencja prof. Piotr Wachowiak, Rektor SGH
Agnieszka Servaas, Prezeska Fundacji Play Sustain
Gość specjalny: Rafał Sonik
cz. 1 – perspektywa konsumentów
Prezentacja głównych tez i wyników
Teza: Ekoprojektowanie rozwiązuje problem nadkonsumpcji ubrań.
Premiera nowej kolekcji marki SaintWarsaw
Narracja: Monika Surowiec
Lunch
Gościni specjalna: Ewa Ewart
Czy ESG może uratować branżę przed ekologiczną katastrofą?
Moderator: Piotr Glen
Jak nowe technologie i sztuczna inteligencja wpływają i zmieniają branżę modową?
Moderatorka: Ela Wyraz
Ekoprojektowanie
w Polsce
Mówczyni: Bożena Gargas
Prezentacja zwycięskiej drużyny
Agata Suchodolska-Maliszewska,
Dyrektor Zarządzająca PSF
Piotr Glen, Kierownik Zespołu
Zrównoważonego Rozwoju i ESG, SGH
Rektor SGH i dyrektor Instytutu Zarządzania SGH. Zastępca przewodniczącego Komitetu Organizacji i Zarządzania PAN, przewodniczący KRUE oraz KRUW. Absolwent Wydziału Handlu Wewnętrznego SGPiS na kierunku organizacja i zarządzanie. Od 1991 r. związany z praktyką gospodarczą, był m.in. zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz oraz kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce CSR oraz zarządzania ludźmi w organizacji. Autor i współautor prac naukowych na temat m.in. polityki personalnej, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, a także negocjacji i ESG.
Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Podróżowała i pracowała w wielu krajach na świecie, gdzie zrealizowała przełomowe dokumenty śledcze, polityczne i programy poruszające kwestie społeczne, wielokrotnie doceniane w prestiżowych konkursach. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.
Prezes Zarządu Gemini Holding. Wprowadził na polski rynek m.in. BP oraz McDonald’s. Kierowca rajdowy, 9-krotny zdobywca Pucharu Świata, zwycięzca wszystkich najdłuższych rajdów świata, w tym legendarnego Rajdu Dakar. Filantrop i społecznik. Od blisko 30 l. wspiera Stowarzyszenie SIEMACHA i WOŚP. Założyciel Stowarzyszenia Czysta Polska, organizatora m.in. programu Czyste Tatry. Współorganizator charytatywnego projektu motoryzacyjnego – Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci, którego celem jest zbiórka środków na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych.
W 1985 r. uzyskała dyplom w Pracowni Tkaniny Unikatowej w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych im. Władysława Strzemińskiego (obecnie ASP w Łodzi) i została zatrudniona w macierzystej uczelni. Od 2005 r. prowadziła Pracownię Dywanu i Gobelinu, przekształconą później w Pracownię Obiektu do Wnętrza, Dywanu i Gobelinu. Od 2022 r. kieruje Pracownią Stylizacji Wnętrza. Kuratorka wystaw, jurorka wielu konkursów. W l. 2012-2020, przez dwie kadencje pełniła funkcję Rektora Akademii. W 2020 roku została odznaczona przez Prezydenta RP Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Zaprojektowała tysiące wzorów biżuterii i niewielkich form wzorniczych. Charakterystyczne dla niej jest niestandardowe podejście do projektowania z uwagi na wykorzystywane materiały i koncepcję kolekcji. Prekursorka upcyklingu w polskim jubilerstwie. Jej projekty pokazywane były na wystawach m.in.: w Paryżu, Berlinie, Mediolanie i Nowym Jorku.
Dyrektorka Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska na Uczelni Łazarskiego. Kierowniczka studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska, współkierowniczka studiów podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody. Dyrektorka MBA ESG. Od 2021 r. Ambasadorka Paktu Klimatycznego desygnowana przez Komisję Europejską. Ekspertka Nowego Europejskiego Bauhausu ds. tekstyliów. Ekspertka UN Global Compact Network Poland.
Wykładowczyni zrównoważonej mody i eko-projektowania, ekspertka Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej mody pod auspicjami ONZ. Ekonomistka i projektantka z kilkunastoletnim doświadczeniem w czołowych firmach odzieżowych. Angażuje się w eko-edukację, prowadząc szkolenia dla firm i organizacji oraz konsultując marki w obszarze ESG.
Pionierka i propagatorka cyrkularności w Europie. Jedna z najbardziej wpływowych kobiet – Liderka Zrównoważonego Rozwoju według “Forbes” i najbardziej obiecujących kobiet w biznesie na świecie według “Fortune”. Założycielka woshwosh oraz these girls, wykładowczyni, mentorka. Ekspertka ds. klimatu w Europejskim Banku Inwestycyjnym i ONZ. Autorka wielu nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i środowiskowych.
Przedsiębiorczyni, CEO VIVE MANAGEMENT, mentorka i certyfikowany coach. Zarządza grupą spółek VIVE Group, gdzie wdraża gospodarkę o obiegu zamkniętym w modzie, budując ekosystem wspierający planetę. Inicjatorka nurtu Textile Upcycling. Jest członkinią Stowarzyszenia LiderShe oraz Koalicji Liderzy Pro Bono, gdzie promuje wolontariat kompetencji.
Doradczyni Zarządu VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. oraz Przewodnicząca Rady Uczelni Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiada dyplom ACCA w zakresie rachunkowości i finansów. Ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie w firmach finansowych i produkcyjnych kierując ich rozwojem poprzez innowacyjne rozwiązania. Wieloletnia prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Prawniczka. Jej marka obuwnicza tworzy wyłącznie z roślinnych alternatyw dla skóry. Laureatka zestawienia Startupów Pozytywnego Wpływu przygotowanego przez Koźmiński Business Hub. Entuzjastka zrównoważonej mody, mówczyni Tedx, honorowa Ambasador Wschodu. Jej marka w ciągu roku od założenia, została doceniona przez magazyny takie jak: “Forbes”, “Vogue”, “Twój Styl” czy “Wysokie Obcasy”.
Przedsiębiorczyni, inwestorka, wykładowczyni, influencerka. Dyrektor zarządzająca European Women In VC, inwestuje w startupy związane z ochroną klimatu. Założycielka ENNBOW Energizing Business Wear – odpowiedzialnej marki ubrań dla aktywnych kobiet biznesu. Aktywnie działa na rzecz kobiet w biznesie i jest partnerką organizacji: Vital Voices, Global Summit of Women, Perspektywy Women in Tech Summit, Her Impact. Wyróżniona nagrodą w programie Empowering Women Entrepreneurs in Emerging Markets. Posiada doświadczenie w bankowości inwestycyjnej. Łączy ludzi i idee.
Specjalistka od marketingu, komunikacji oraz wizerunku, współtwórczyni marki Bohema Clothing – pionierskiej w tworzeniu mody z roślinnych materiałów w Polsce i na świecie. Entuzjastka zrównoważonej mody i innowacji w branży. To właśnie Bohema stworzyła pierwsze na świecie buty ze skóry z kaktusa i wprowadziła na polski rynek buty ze skóry z ananasa, jabłek, czy winogron. Marka została wielokrotnie doceniona w Polsce i na świecie przez: Dobry Wzór, 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg. magazynu Brief (14. msc), Forbes, Puls Biznesu, Vogue, Elle, Glamour oraz Vegan Fashion Week i Vegconomist.
Projektantka, edukatorka i badaczka w dziedzinie mody cyrkularnej oraz metodologii upcyklingu. Fundatorka cyrkularnej, inkluzywnej marki odzieżowej Saint Warsaw. Ekspertka programów ONZ – Climate Leadership i Okrągłego Stołu w ramach sojuszu United Aliance for Sustainable Fashion. W 2023 r. wyróżniona przez „ELLE” na liście 20 Polek zmieniających świat. W 2024 r. – wyróżniona przez KE w ramach New European Bauhaus.
Zwolenniczka jasnej komunikacji kwestii zrównoważonego rozwoju oraz łączenia ekologii i ekonomii w projekcie ROBI KLIMAT. Zaangażowana w rozwijanie pomysłów i praktyk z zakresu ekonomii cyrkularnej. Modowa minimalistka, ceniąca jakość nie ilość, promująca podejście cyrkularnego projektowania, generującego jak najmniejszą ilość odpadów.
Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania biznesmen. Po kilku latach spędzonych w kancelariach bez żalu porzucił tę ścieżkę zawodową i postanowił zostać przedsiębiorcą. Jako dziecko kochał budować z klocków lego, w wieku nastoletnim budował wirtualne miasta w grach komputerowych, po to żeby w wieku dorosłym realizować swoje pasje budując organizacje non profit oraz firmy, które będą miały pozytywny wpływ na świat. W Elementy odpowiada za działania biznesowe i operacyjne.
Inżynierka i pasjonatka nowych technologii i innowacji. Obecnie pracuje w obszarze danych i sztucznej inteligencji w Orange Polska odpowiadając m.in. za identyfikację potencjału i wdrożenie generatywnej sztucznej inteligencji w organizacji oraz rozwija własną firmę w obszarze AI. Współtworzyła m.in. Deep Tech Summit, Shesnnovation Academy oraz Perspektywy Women in Tech Summit.
Ekspert w tematyce społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju oraz raportowania niefinansowego. Członek zespołu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, który opracował Standard Informacji Niefinansowych (SIN). Członek Grupy roboczej ds. społecznej odpowiedzialności uczelni działającej przy Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie, która z upcyklingu uczyniła zrównoważony biznes. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Warszawskim i programu CORE InnerMastering® INSTITUTE. Obecnie, swoje kompetencje przedsiębiorcze i liderskie wykorzystuje przy realizacji projektów społecznych. Modę traktuje jako wezwanie do zmiany społecznej – uczynienia jej bardziej zrównoważonej i przyjaznej dla środowiska.
Kulturoznawczyni, absolwentka Dyplomacji Kulturalnej Collegium Civitas i Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorka biznes planu i pierwsza dyrektorka programowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Od ponad 20 lat związana z branżą kulturalną i kreatywną, jako kuratorka, edukatorka, producentka i ekspertka. Specjalizuje się w ujęciu antropologicznym zagadnień społecznych, ekologicznych i kulturowych.
Bądź częścią EKOzmiany.
Weź udział w Play Sustain Summit – pierwszym w Polsce wydarzeniu łączącym potencjał badawczy, kreatywny i biznesowy w dziedzinie ekoprojektowania w branżach tekstylnej, odzieżowej i fashion.
Play Sustain Summit odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w Gmachu Głównym, który jest zlokalizowany przy al. Niepodległości 162 (dzielnica Mokotów).
Zachęcamy do skorzystania z komunikacji publicznej. Niedaleko wejścia do budynku znajduje się m.in. stacja metra M1 Pole Mokotowskie oraz przystanki autobusowe i tramwajowe.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkie chętne osoby, organizacje i firmy zainteresowane ekoprojektowaniem, innowacyjnymi rozwiązaniami w branży odzieżowej czy modą cyrkularną. Będziemy rozmawiali o tym jak odpowiedzialne strategie i praktyki mogą pozytywnie wpłynąć na środowisko naturalne i ekologię życia.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązują zapisy pod linkiem https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/
Osoby, które wyrażą chęć udziału w wydarzeniu powinny bezpłatnie zarejestrować swój udział w Summit poprzez formularz udostępniony na tej stronie: https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/
Dzięki wypełnieniu formularza pozwalasz organizatorom ekologicznie zarządzić zasobami. W formularzu zamieściliśmy kilka pytań, które dotyczą twoich opinii odnośnie ekoprojektowania. Odpowiedzi na nie nie są obowiązkowe, ale bardzo pomogą nam w prowadzonych badaniach. Wypełnienie wszystkich pól w formularzu zajmuje około 5-7 minut.
Tak, wszystkie wydarzenia w ramach Play Sustain Summit są darmowe, jedynym warunkiem pełnego udziału jest rejestracja poprzez formularz.
Dla osób, które nie mogą dołączyć do wydarzenia na SGH będzie realizowana transmisja na żywo (streaming), również dostępna po bezpłatnym zarejestrowaniu.
Hackathon to specjalne wydarzenie podczas Play Sustain Summit. Do udziału zapraszamy wszystkie kreatywne osoby, które chcą zmierzyć się z wyzwaniami branży mody i wesprzeć swoją wiedzą i pomysłami innowacyjne rozwiązania na rzecz zielonej planety.
Na Hackathon obowiązują oddzielne zapisy poprzez formularz udostępniony na tej stronie.
Formularz zostanie aktywowany 1 września 2024 roku.
Tak, nasze wydarzenie realizowane jest hybrydowo. Program główny będzie transmitowany na żywo w kanałach społecznościowych Play Sustain i dostępny po wcześniejszej, bezpłatnej rejestracji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
zobacz na GoogleMaps
barbara.wybacz@playsustain.pl
+ 48 881 931 881