Odkrywaj trendy
w ekoprojektowaniu
i upcyklingu
Nawiąż relacje,
wymień się doświadczeniami,
zyskaj najnowszą wiedzę
Odkryj potencjał ekoprojektowania w branży modowej. Zainspiruj siebie i innych do cyrkularnych zmian w swoim otoczeniu i biznesie.
Odkrywaj trendy
w ekoprojektowaniu
i upcyklingu
Nawiąż relacje,
wymień się doświadczeniami,
zyskaj najnowszą wiedzę
Ekoprojektowanie rozwiązuje istniejące już problemy i minimalizuje generowanie nowych wyzwań dla środowiska i społeczeństwa.
To projektowanie cyrkularne, które uwzględnia zrównoważone cele na wszystkich etapach: planowania, projektowania, wdrażania, użytkowania.
Ekoprojekotwanie dotyczy wykorzystania etycznych z perspektywy relacji człowiek – planeta surowców oraz zaprojektowania: żywotności produktu i jakości usługi, możliwości biodegradowalności, ekologicznej utylizacji, recyklingu, upcyklingu, krótkiego łańcucha dostaw, wykorzystania lokalnych zasobów, dostosowania do lokalnej specyfiki – klimatycznej, naturalnej, społecznej, kulturowej, demokratyzacji produktów i usług.
Ekoprojektowanie oparte jest na partnerstwie wpisanym w cały cykl życia produktu / usługi – od pomysłu do ponownego wykorzystania.
Ekoprojektowanie to także projektowanie opensource’owe, które z poszanowaniem praw autorskich i własności intelektualnej buduje różnorodne relacje dla zielonej zmiany i dzieli się innowacyjnymi rozwiązaniami, tak by stały się one globalne na rzecz dobra ekosystemu i społeczeństw.
Poznaj zalety
zrównoważonych
surowców
Źródła pozyskiwania
materiałów z recyklingu
i surowców organicznych
Moda w swojej naturze ma wpisaną różnorodność. Ale jak w tej wielości wybierać dobrze dla planety i nas samych? Zrównoważone surowce to te, które są zdrowe, etyczne, innowacyjne, odpowiedzialne. Materiały, z których wytwarzana jest odzież możemy podzielić na naturalne, syntetyczne i sztuczne. Pierwotnie tkaniny miały pochodzenie roślinne lub odzwierzęce, dopiero druga rewolucja przemysłowa, zapoczątkowała erę tkanin syntetycznych, których proces powstawania przeniósł się z pola uprawnego czy pastwisk – do laboratorium. Pierwszą z tak wytwarzanych włókien była nitrocelulozowa nic sztucznego jedwabiu. Prawdziwą rewolucję w przemyśle włókienniczym zapoczątkowały włókna poliamidowe. W latach 40. XX wieku najbardziej pożądanym towarem były… nylonowe pończochy.
Syntetyczne włókna zrewolucjonizowały branżę mody. Posiadały nowe właściwości, które miały ułatwić noszenie i zapewnić dłuższą żywotność ubrań. Mimo szlachetnych intencji przyczyniły się do wzrostu produkcji ubrań, których nie ograniczała już dostępność do zasobów naturalnych. Dzisiaj paradoksalnie syntetyczne tkaniny są synonimem chwilowej mody i realnym problemem nadprodukcji odpadów.
Dowiedz się
jak projektować
trwałą odzież
Naprawiaj,
przerabiaj,
przetwarzaj
Pewnie każdy z nas trochę inaczej interpretuje to, czym dla niego jest trwała odzież. Włókna syntetyczne powstawały po to, by były „niezniszczalne”. Odzież ze szlachetnych materiałów jak jedwabne kimono była szyta z ogromną pieczołowitością, tak by służyła całe życie właścicielowi, a nawet następnym pokoleniom. Niegdyś prowadzono spisy majątków zamożnych rodów, a jedną z ważnych pozycji stanowiły bielizna i stroje wierzchnie. To świadczyło o ich wartości i ekskluzywności.
Trwałe ubranie to również takie, które ładnie się starzeje. Jeśli tylko we właściwy sposób je użytkujemy i pielęgnujemy, to dzięki dobrej jakości materiałowi i precyzyjnemu odszyciu, może nam służyć lata. I nie jest to tylko kwestia poprzecieranych jeansów, które z czasem nabierają charakteru. Trwałość wpisana jest w proces kreacji i projektowania – to ekologia procesu, który zakłada żywotność produktu końcowego. W następnej kolejności jest oczywiście wdrożenie założeń oraz dostępność dobrej jakości ubrań dla konsumentów. Nasz wybór zaczyna się poniekąd w głowie projektanta, ale to my ostatecznie podejmujemy decyzje zakupowe, które wpłyną na kształt naszej szafy i nasz dobrostan.
Odkryj
możliwości obiegu
zamkniętego
Rodzaje materiałów,
wymaganie technologiczne
i organizacyjne
Aby przeciwdziałać negatywnym skutkom eksploatacji surowców naturalnych i wytwarzaniu szkodliwych wieloaspektowo materiałów syntetycznych powstaje wiele inicjatyw na pograniczu kreacji i badań naukowych, aby przetwarzać alternatywne włókna, głównie pochodzenia roślinnego, tak, by swoimi właściwościami mogły zastąpić między innymi nieetyczne wykorzystanie skór istot żywych. Ważnym zadaniem jest demokratyzacja procesu odzyskiwania włókien z już wyprodukowanych ubrań, które ponownie mogą zmienić status z odpadu na surowiec, tym samym wypełniając założenia gospodarki o obiegu zamkniętym. Wszystkie te zmiany wymagają nie tylko zmiany świadomości konsumenta, ale przede wszystkim nowych modeli biznesowych opartych o zielone rozwiązania, wspierane przez skuteczne ustawodawstwo i wielostronne partnerstwa.
Poznaj
przejrzyste
łańcuchy dostaw
Etyczne procesy produkcyjne,
zaufanie odbiorców,
decyzje zakupowe konsumentów
Handel wymienny opierał się na wzajemnej potrzebie. W uproszczeniu można powiedzieć, że stanowił partnerską umowę, w ramach której bezpośrednio określano realną wartość posiadanych przez obie strony rzeczy i stosunek ich wzajemnej wymienialności. Pieniądz, wszystko zmienił, a przynajmniej pozbawił rzeczy realnej wartości. Umowność środka płatniczego oddaliła nasz związek z posiadanymi rzeczami i doświadczenie wartości nabywanych produktów. Wszystko stało się umowne, niestety mało transparentne.
Nie jest to jednak opowieść o krytyce kapitalizmu, a o naturalnej potrzebie posiadania… wiedzy. Kiedy wiemy, co kupujemy, to rozumiemy wartość rzeczy nabytej i szanujemy wartość rzeczy posiadanej. Dlatego ci producenci, którzy jasno komunikują pochodzenie surowców, prowadzą uczciwe praktyki zatrudnienia i przedstawiają składowe wartości ceny końcowej produktu, są postrzegani jako bardziej godni zaufania, a ich produkty jako trwalsze i lepszej jakości.
Transparentność procesów to etyczny sposób na budowanie relacji z klientem i zrównoważony popyt.
Poznaj role
edukacji i podnoszenia
świadomości
Skuteczna komunikacja z klientami,
partnerami,
i interesariuszami
Fundacja Play Sustain powstała, by budować szerokie i trwałe partnerstwa na rzecz cyrkularnej mody. Inicjujemy działania na rzecz promocji upcyklingu i zrównoważonych wartości w branży odzieżowej. Stajemy po stronie demokratycznej mody. Budujemy nasze kompetencje w zakresie ekoprojektowania, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem z naszymi partnerami. Inspirujemy do poszukiwania zielonych rozwiązań i odpowiedzialnych, codziennych praktyk.
Poznaj wpływ
regulacji na produkcję
zrównoważoną
Znaczenie polityk i regulacji
oraz przykłady konkretnych
instrumentów prawnych
Przemysł modowy stanowi jeden z najbardziej wpływowych obszarów gospodarki. Parlament Europejski wskazuje, że produkcja jednej koszulki może pochłaniać aż 2700 litrów wody słodkiej, czyli tyle, ile średnio wystarcza jednej osobie na 2,5 roku życia. Sektor tekstylny był trzecim co do wielkości powodem degradacji wody i użytkowania gruntów w 2020 roku. Zdecydowano, że niezbędne są zmiany na poziomie regulacyjnym, aby przeciwdziałać nadprodukcji ubrań i w rezultacie ograniczyć negatywny wpływ branży na środowisko. W marcu 2024 roku Parlament przedstawił propozycje odnośnie zmian przepisów dotyczących odpadów tekstylnych. Dzięki przeglądowi dyrektywy ws. odpadów wprowadzone zostaną systemy rozszerzonej odpowiedzialności producentów.
Poznaj inspirujące
przykłady case studies
i najlepsze praktyki
Strategie minimalizacji
nadprodukcji i skuteczne
wdrożenia
Uczynić swój biznes odpowiedzialnym społecznie to wyzwanie i najwyższa potrzeba. Duże marki modowe podejmują różne działania, które mają kompensować wpływ ich działalności na środowisko. Ale to właśnie małe marki stawiają na jedną kartę – zieloną kartę. Kiedy giganci fashion businessu mierzą się z kryzysami wizerunkowymi, lokalni producenci na całym świecie kreują innowacje, które przywrócą światu mody równowagę i harmonię ze środowiskiem.
WYZWANIE:
A | Dodatki krawieckie: recykling i nowe zastosowanie nietekstylnych elementów odzieży, pozostałych w sortowniach.
Zwycięski zespół zaprezentował koncepcję ZIELONY GUZIK. Nagrodę zdobywają:
Patrycja Biały / Gabriela Hukałowicz / Maria Kloch / Weronika Surdel
WYZWANIE:
B | Obuwie: upcykling zużytych butów.
Zwycięski zespół zaprezentował koncepcję CYCLING ROOTS. Nagrodę zdobywają:
Agnieszka Ducin / Maciej Karpe / Jakub Kulak / Natalia Stanik / Sandra Zalas
Jury obradowało w składzie:
Bertus Servaas – przewodniczący, właściciel VIVE Group
Agnieszka Ziółek – założycielka i CEO marki butów ze skór roślinnych AGAZI
Paweł Makosz – redaktor naczelny Fashion Biznes
Karol Templewicz – reprezentujący zespół ESG Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Sponsorem Hackathonu jest VIVE Group. Łączna pula nagród: 10.000 PLN.
Facylitatorka: Agata Miryn-Sienkiewicz
Gratulujemy!
Przegląd portfolio z Mariuszem Przybylskim i Marcinem Brylskim
Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji, aby porozmawiać z profesjonalistami w branży mody.
Wydarzenie networkingowe dla projektantek i projektantów Designers Play Sustain. Seria krótkich sesji mentoringowych sfokusowanych na rozwoju komentencji przedsiębiorczych osób kreatywnych.
Facylitatorka: Katarzyna Radii, InnerMastering® Institute
Monika Surowiec, projektantka i edukatorka upcyklingu pokaże i opowie jak tworzy zrównoważone kolekcje i buduje świadomą markę.
Game4Planet to program społeczno-edukacyjny, w którym wszyscy wygrywamy.
Przynieś nienoszone ubrania i zdobądź:
dla Siebie: rabat 30% na zakupy stacjonarne i online w sklepach VIVE Profit
dla SGH: elementy małej architektury z innowacyjnego materiału VIVE Texellence
dla Edukacji: 3 zł za każdy kilogram odzieży na programy edukacyjne Fundacji Play Sustain
Rejestracja uczestników
Wprowadzenie
Agnieszka Servaas, Prezeska Fundacji Play Sustain
Piotr Glen, Kierownik Zespołu Zrównoważonego Rozwoju i ESG, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Gość specjalny: Rafał Sonik
cz. 1 – perspektywa konsumentów
Prezentacja: Barbara Wybacz
Teza: Ekoprojektowanie rozwiązuje problem nadkonsumpcji ubrań.
Marszałkini: Mariola Czechowska-Frączak
Loża Mędrców: Ministra Anita Sowińska, sekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, Bożena Gargas, Członkini Rady Nadzorczej VIVE Group, Irena Pichola, Wiceprezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Kolekcja SaintWarsaw
Narracja: Monika Surowiec
Lunch
Gościni specjalna: Ewa Ewart
Dlaczego woda?
Liderki i liderzy polskich, zrównoważonych marek modowych
Katarzyna Piasecki, ENNBOW
Wioletta Wiertel, BOHEMA
Bartosz Ladra, ELEMENTY
Agnieszka Ziółek, AGAZI
Marta Sieradzka, ESTIMON
Anna Orska, ORSKA
Czy ESG może uratować branżę przed ekologiczną katastrofą?
Moderator: JM Prof. Piotr Wachowiak, Rektor SGH
Paneliści: Agata Caban, Leroy Merlin, Magdalena Kacalak, Wysokie Obcasy, dr Agnieszka Oleksyn-Wajda, Uczelnia Łazarskiego, Agata Wojda, Prezydentka Kielc, Martyna Zastawna, woshwosh
Przerwa kawowa
Gościni specjalna: Marlena Woolford
Ekoprojektowanie przyszłości. Jak innowacja i współpraca wpływają na zrównoważony rozwój mody.
Jak nowe technologie i sztuczna inteligencja wpływają i zmieniają branżę modową?
Moderatorka: Ela Wyraz
Paneliści: Krzysztof Krzosek, Dyrektor ds. IT VIVE Textile Recycling, Kamila Wagner, Vogue, Beata Wilczek Bailly, Design&Tech Researcher, Ula Wiszowata-Pilic, ekspertka B2B w modzie, Marlena Woolford, futurystka
Mówczyni: Bożena Gargas
Gospodarcze aspekty projektowania.
Prezentacja zwycięskiej drużyny
Przewodniczący jury: Bertus Servaas
Agata Suchodolska-Maliszewska,
Dyrektor Zarządzająca Fundacji Play Sustain
Specjalistka w zakresie zarządzania zmianami w obszarze ekologii, polityczka. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunku marketing i zarządzanie (spec. w zakresie chemii spożywczej). Z wyróżnieniem ukończyła studia Executive MBA na ALK w Warszawie. W Sejmie IX kadencji członkini Komisji Finansów Publicznych, Komisji Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa oraz Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi; przewodnicząca Zespołu Parlamentarnego ds. Zielonego Ładu dla Polski. Od XII 2023 r podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, m.in. koordynująca realizację zadań Ministra KiŚ związanych z gospodarką odpadami i wdrażaniem systemu kaucyjnego. Przewodnicząca 17. Konferencji Stron Konwencji Bazylejskiej jako przedstawicielka regionu krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
Rektor SGH i dyrektor Instytutu Zarządzania SGH. Zastępca przewodniczącego Komitetu Organizacji i Zarządzania PAN, przewodniczący KRUE oraz KRUW. Absolwent Wydziału Handlu Wewnętrznego SGPiS na kierunku organizacja i zarządzanie. Od 1991 r. związany z praktyką gospodarczą, był m.in. zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz oraz kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce CSR oraz zarządzania ludźmi w organizacji. Autor i współautor prac naukowych na temat m.in. polityki personalnej, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, a także negocjacji i ESG.
Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Podróżowała i pracowała w wielu krajach na świecie, gdzie zrealizowała przełomowe dokumenty śledcze, polityczne i programy poruszające kwestie społeczne, wielokrotnie doceniane w prestiżowych konkursach. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.
Prezes Zarządu Gemini Holding. Wprowadził na polski rynek m.in. BP oraz McDonald’s. Kierowca rajdowy, 9-krotny zdobywca Pucharu Świata, zwycięzca wszystkich najdłuższych rajdów świata, w tym legendarnego Rajdu Dakar. Filantrop i społecznik. Od blisko 30 l. wspiera Stowarzyszenie SIEMACHA i WOŚP. Założyciel Stowarzyszenia Czysta Polska, organizatora m.in. programu Czyste Tatry. Współorganizator charytatywnego projektu motoryzacyjnego – Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci, którego celem jest zbiórka środków na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych.
Dziennikarka, wykładowczyni i konsultantka. Od ponad 20 l. mieszka w Londynie. Pracowała w firmach międzynarodowych prognozujących trendy w modzie: WGSN i Stylus. Przez 2 l. była ekspertką w firmie wykorzystującej uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do stworzenia rozwiązań dla firm modowych. Uczestniczyła jako jurorka i wykładała gościnnie na różnych uczelniach oraz podczas wydarzeń, m.in.: ESMOD w Berlinie, IED we Florencji, Viamoda, Fashion Philosophy, Fashion Week Poland, Fashion Capital (Londyn), Forest Fashion Week (Londyn), ASP w Łodzi i Krakowie, Politechnika Łódzka. Jej artykuły pojawiły się na łamach: Newsweek, Dash Magazine, Just4Textiles, Hiro i in. W 2013 roku prowadziła w Londynie butik pop-up z modą, designem i sztuką.
W 1985 r. uzyskała dyplom w Pracowni Tkaniny Unikatowej w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych im. Władysława Strzemińskiego (obecnie ASP w Łodzi) i została zatrudniona w macierzystej uczelni. Od 2005 r. prowadziła Pracownię Dywanu i Gobelinu, przekształconą później w Pracownię Obiektu do Wnętrza, Dywanu i Gobelinu. Od 2022 r. kieruje Pracownią Stylizacji Wnętrza. Kuratorka wystaw, jurorka wielu konkursów. W l. 2012-2020, przez dwie kadencje pełniła funkcję Rektora Akademii. W 2020 roku została odznaczona przez Prezydenta RP Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Polityczka, społeczniczka. Wieloletnia radna, zaangażowana w prace w zakresie gospodarki komunalnej, elektromobilności i gospodarki przestrzennej. Stawia na zrównoważony rozwój miasta, wdrażając nowatorskie rozwiązania ekologiczne. Inicjatorka wielu działań wspierających zieloną transformację i odporność klimatyczną miasta.
Wieloletni wykładowca SGH. Zainteresowania badawcze: zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcji, społeczna odpowiedzialność konsumenta, ochrona i edukacja konsumenta, e-usługi, marketingu usług. Autorka/współautorka licznych publikacji naukowych i dydaktycznych, m.in. Koordynatorka działania badawczego Barometr Społecznej Odpowiedzialności Konsumenta, którego celem jest poznanie opinii Polaków na temat odpowiedzialnej konsumpcji, a także opracowanie indeksu społecznej odpowiedzialności konsumentów. Za dokonania naukowe, dydaktyczne i współpracę z otoczeniem odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi i Medalem KEN.
Zaprojektowała tysiące wzorów biżuterii i niewielkich form wzorniczych. Charakterystyczne dla niej jest niestandardowe podejście do projektowania z uwagi na wykorzystywane materiały i koncepcję kolekcji. Prekursorka upcyklingu w polskim jubilerstwie. Jej projekty pokazywane były na wystawach m.in.: w Paryżu, Berlinie, Mediolanie i Nowym Jorku.
Dyrektorka Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska na Uczelni Łazarskiego. Kierowniczka studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska, współkierowniczka studiów podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody. Dyrektorka MBA ESG. Od 2021 r. Ambasadorka Paktu Klimatycznego desygnowana przez Komisję Europejską. Ekspertka Nowego Europejskiego Bauhausu ds. tekstyliów. Ekspertka UN Global Compact Network Poland.
Wykładowczyni zrównoważonej mody i ekoprojektowania, ekspertka Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej mody pod auspicjami ONZ. Ekonomistka i projektantka z kilkunastoletnim doświadczeniem w czołowych firmach odzieżowych. Angażuje się w eko-edukację, prowadząc szkolenia dla firm i organizacji oraz konsultując marki w obszarze ESG.
Pionierka i propagatorka cyrkularności w Europie. Jedna z najbardziej wpływowych kobiet – Liderka Zrównoważonego Rozwoju według “Forbes” i najbardziej obiecujących kobiet w biznesie na świecie według “Fortune”. Założycielka woshwosh oraz these girls, wykładowczyni, mentorka. Ekspertka ds. klimatu w Europejskim Banku Inwestycyjnym i ONZ. Autorka wielu nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i środowiskowych.
Przedsiębiorczyni, CEO VIVE MANAGEMENT, mentorka i certyfikowany coach. Zarządza grupą spółek VIVE Group, gdzie wdraża gospodarkę o obiegu zamkniętym w modzie, budując ekosystem wspierający planetę. Inicjatorka nurtu Textile Upcycling. Jest członkinią Stowarzyszenia LiderShe oraz Koalicji Liderzy Pro Bono, gdzie promuje wolontariat kompetencji.
Dziennikarka, redaktorka mody. Od ponad 11 lat współtworzy czołowe, polskie magazyny modowe. Doświadczenie zdobywała w Glamour, następnie prowadziła dział mody i wnętrz w Wysokich Obcasach i Wysokich Obcasach Extra. Od czterech lat związana z Vogue Polska. Specjalizuje się w tematach związanych ze społecznym wymiarem projektowania, zrównoważonym rozwojem i nowymi technologiami w modzie.
Redaktorka prowadząca działu mody i wnętrz Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra. Z wykształcenia filmoznawczyni. Od 15 lat zajmuje się branżą wydawniczą na wielu polach.Pracowała nad całościową koncepcją wydawniczą działów moda i kultura oraz magazynów: Avanti, Avanteen, Avanti Fit & Beauty, Skarb, Happy, Sukces, Slajd. a także magazynów z sektora custom publishing.
Doradczyni Zarządu VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. oraz Przewodnicząca Rady Uczelni Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiada dyplom ACCA w zakresie rachunkowości i finansów. Ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie w firmach finansowych i produkcyjnych kierując ich rozwojem poprzez innowacyjne rozwiązania. Wieloletnia prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Właścicielka Szymkowicz Kancelaria Patentowa, rzecznik patentowy od 2011 r., europejski rzecznik patentowy ds. unijnych znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych EUIPO w Alicante oraz pełnomocniczka przed Światowym Biurem Własności Intelektualnej (WIPO) w Genewie, mediatorka wpisana na listę mediatorów międzynarodowych Biura Światowej Własności Intelektualnej w Genewie, Centrum Mediacji Konfederacji Lewiatan, mediatorka sądowa Sądów Okręgowych w Warszawie. Doradza także klientom w zakresie nowych projektów z branży DESIGN. W 2018 r. została wybrana na 8-letnia kadencję członkini zespołu „Copyright Team” działającego przy międzynarodowej organizacji ECTA skupiającej profesjonalnych pełnomocników ds. własności intelektualnej.
Prawniczka. Jej marka obuwnicza tworzy wyłącznie z roślinnych alternatyw dla skóry. Laureatka zestawienia Startupów Pozytywnego Wpływu przygotowanego przez Koźmiński Business Hub. Entuzjastka zrównoważonej mody, mówczyni Tedx, honorowa Ambasador Wschodu. Jej marka w ciągu roku od założenia, została doceniona przez magazyny takie jak: “Forbes”, “Vogue”, “Twój Styl” czy “Wysokie Obcasy”.
Założycielka ESTIMON, wegańskiej marki tworzącej torebki i akcesoria ze skór roślinnych. Łącząc innowacyjne materiały i lokalne rzemiosło oddaje hołd zrównoważonej modzie. Nieustannie poszukując nowych, lepszych dla środowiska alternatyw, Estimon jako pierwszy wprowadził na polski rynek innowacyjną skórę z kukurydzy, posiadającą aż 74% biobazy i właściwości zbliżone do skóry odzwierzęcej. Uczestniczka wielu konferencji branżowych i audycji radiowych, gdzie propaguje modę bez okrucieństwa i odpowiedzialną modę. Marka została doceniona m.in. przez Miumag, Wysokie Obcasy, Twój Styl, F5, TVN Style czy MSKPU.
Przedsiębiorczyni, inwestorka, wykładowczyni, influencerka. Dyrektor zarządzająca European Women In VC, inwestuje w startupy związane z ochroną klimatu. Założycielka ENNBOW Energizing Business Wear – odpowiedzialnej marki ubrań dla aktywnych kobiet biznesu. Aktywnie działa na rzecz kobiet w biznesie i jest partnerką organizacji: Vital Voices, Global Summit of Women, Perspektywy Women in Tech Summit, Her Impact. Wyróżniona nagrodą w programie Empowering Women Entrepreneurs in Emerging Markets. Posiada doświadczenie w bankowości inwestycyjnej. Łączy ludzi i idee.
Specjalistka od marketingu, komunikacji oraz wizerunku, współtwórczyni marki Bohema Clothing – pionierskiej w tworzeniu mody z roślinnych materiałów w Polsce i na świecie. Entuzjastka zrównoważonej mody i innowacji w branży. To właśnie Bohema stworzyła pierwsze na świecie buty ze skóry z kaktusa i wprowadziła na polski rynek buty ze skóry z ananasa, jabłek, czy winogron. Marka została wielokrotnie doceniona w Polsce i na świecie przez: Dobry Wzór, 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg. magazynu Brief (14. msc), Forbes, Puls Biznesu, Vogue, Elle, Glamour oraz Vegan Fashion Week i Vegconomist.
Zwolenniczka jasnej komunikacji kwestii zrównoważonego rozwoju oraz łączenia ekologii i ekonomii w projekcie ROBI KLIMAT. Zaangażowana w rozwijanie pomysłów i praktyk z zakresu ekonomii cyrkularnej. Modowa minimalistka, ceniąca jakość nie ilość, promująca podejście cyrkularnego projektowania, generującego jak najmniejszą ilość odpadów.
Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania biznesmen. Po kilku latach spędzonych w kancelariach bez żalu porzucił tę ścieżkę zawodową i postanowił zostać przedsiębiorcą. Jako dziecko kochał budować z klocków lego, w wieku nastoletnim budował wirtualne miasta w grach komputerowych, po to żeby w wieku dorosłym realizować swoje pasje budując organizacje non profit oraz firmy, które będą miały pozytywny wpływ na świat. W Elementy odpowiada za działania biznesowe i operacyjne.
Wspiera strategiczne myślenia o przyszłości: posiada certyfikat Institute for the Future. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji przywództwa adaptacyjnego i mentoringu transformacyjnego jako stylu przywódczego. Posiada 24-letnie doświadczenie na najwyższych stanowiskach menedżerskich w mediach elektronicznych, show-biznesie, reklamie oraz w branży doradczej. Swoje wykształcenie wzbogaciła o dyplom Mastère Spécialisé Consulting & Coaching for Change (CCC) na Uniwersytecie Oksfordzkim i Haute Ecole de Commerce w Paryżu. Jest założycielką MIND PARTNERS, należącego do sieci CMI (Coaching Mentoring International), reprezentuje profesora Davida Clutterbucka – światowy autorytet mentoringu przywódczego.
Doświadczona liderka z 25-letnią praktyką w biznesie, mentorka oraz finansistka w obszarze bankowości korporacyjnej, a także członkini Stowarzyszenia LiderShe. Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu biznesami oraz swoją pasję w obszarze sztuki i designu stworzyła autorską, luksusową markę ubrań dla kobiet – Enteliér. Była Wiceprezeską Polskiego Związku Szachowego, gdzie m.in. odpowiadała za rozwój programu wprowadzenia lekcji szachów do szkół. W ramach Stowarzyszenia LiderShe współtworzyła Studia Rady Nadzorcze dla Liderek i Liderów w Szkole Biznesu PW.
Projektantka, edukatorka i badaczka w dziedzinie mody cyrkularnej oraz metodologii upcyklingu. Fundatorka cyrkularnej, inkluzywnej marki odzieżowej Saint Warsaw. Ekspertka programów ONZ – Climate Leadership i Okrągłego Stołu w ramach sojuszu United Aliance for Sustainable Fashion. W 2023 r. wyróżniona przez „ELLE” na liście 20 Polek zmieniających świat. W 2024 r. – wyróżniona przez KE w ramach New European Bauhaus.
Ekspert w tematyce społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju oraz raportowania niefinansowego. Członek zespołu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, który opracował Standard Informacji Niefinansowych (SIN). Członek Grupy roboczej ds. społecznej odpowiedzialności uczelni działającej przy Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej.
Specjalista od cyfrowych transformacji z 20-letnim doświadczeniem, który pomaga firmom mądrze wykorzystać technologię, żeby działały lepiej i szybciej. Pracował z różnymi branżami – od energii, przez nieruchomości, ubezpieczenia, handel detaliczny i branżę modową – zawsze szukając prostych rozwiązań dla skomplikowanych wyzwań. Jako doradca koncentruje się na tym, jak technologia może realnie zmienić biznes na lepsze. Uwielbia łączyć strategię z praktyką, a w pracy stawia na efektywność i współpracę z ludźmi. Absolwent Politechniki Poznańskiej, Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Przywództwa – Center for Leadership.
Doświadczona C-Level menadżerka, pionierka rynku fintech w obszarze direct w CEE. Wieloletnia Członkini rad nadzorczych spółek giełdowych (m.in. CCC S.A., InPost S.A., PKOBP S.A., PKP CARGO S.A. AmRest CE,) Członkini Rady Ekspertów Forum Rad Nadzorczych przy GPW oraz Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. Fundatorka Instytutu Humanites, Think&DO tanku w zakresie rozwoju Spójnego Przywództwa™ i kapitału społecznego, łączącego systemowo tematykę Człowieka i Technologii. Fundatorka i przewodnicząca rady międzynarodowego Centrum Etyki Technologii.
Senior Director w korporacjach polskich i międzynarodowych dynamicznie rozwijającego się sektora technologicznego i biznesowego: Microsoft, Mennica Polska, Prokom Software S.A., IBM). Liderka doświadczona w zarządzaniu zmianą, rozwoju biznesu, marketingu, sprzedaży, Government Affairs i PR. Pomaga w organizowaniu ścieżek kształcenia liderów i w maksymalnym wykorzystaniu ich umiejętności i możliwości.
Inżynierka i pasjonatka nowych technologii i innowacji. Obecnie pracuje w obszarze danych i sztucznej inteligencji w Orange Polska odpowiadając m.in. za identyfikację potencjału i wdrożenie generatywnej sztucznej inteligencji w organizacji oraz rozwija własną firmę w obszarze AI. Współtworzyła m.in. Deep Tech Summit, Shesnnovation Academy oraz Perspektywy Women in Tech Summit.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie, która z upcyklingu uczyniła zrównoważony biznes. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Warszawskim i programu CORE InnerMastering® INSTITUTE. Obecnie, swoje kompetencje przedsiębiorcze i liderskie wykorzystuje przy realizacji projektów społecznych. Modę traktuje jako wezwanie do zmiany społecznej – uczynienia jej bardziej zrównoważonej i przyjaznej dla środowiska.
Kulturoznawczyni, absolwentka Dyplomacji Kulturalnej Collegium Civitas i Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorka biznes planu i pierwsza dyrektorka programowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Od ponad 20 lat związana z branżą kulturalną i kreatywną, jako kuratorka, edukatorka, producentka i ekspertka. Specjalizuje się w ujęciu antropologicznym zagadnień społecznych, ekologicznych i kulturowych.
Zakładała serwis FashionBiznes.pl – portal poruszający się w temacie biznesu mody. Autorka studiów podyplomowych “Prawo i zarządzanie w sektorze mody” na Uczelni Łazarskiego, wykładowczyni Hudson County Community College w USA. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplace’u Miinto oraz Dyrektorka Sprzedaży w Showroom.pl. Ostatnie 4 lata spędziła w Zalando, wprowadziła ponad 100 największych i najpopularniejszych polskich marek na platformę. Lubi siedzieć w „drugim rzędzie”.
Business Manager w Game4Planet inicjatywy środowiskowej skupiającej się na zbiórce odzieży używanej i edukacji ekologicznej. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku "Zasady zrównoważonego rozwoju w biznesie. Transformacja klimatyczna". Łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi rozwiązaniami dla sektora modowego i tekstylnego, wspierając zrównoważony rozwój branży.
Międzynarodowy Trener Coachingu w nurcie holistycznym jednej z największych organizacji coachingowych na świecie International Coaching Community i największej w Polsce Szkoły Coachingu działającej od 2002 roku. Coach ICC od 2002 roku i Trener Coachingu ICC od 2003 roku. Posiada trzydziestoletnie doświadczenie w projektach edukacyjnych i rozwojowych. Coach na poziomie executive. Konsultant w projektach dotyczących systemowego zarządzania i zmian kulturowych.
Od ponad 20 lat specjalizuje się w public relations, government affairs i komunikacji marketingowej. Pracował z największymi globalnymi markami i przywódcami biznesowymi. W VIVE Textile Recycling odpowiada za rozwój komunikacji wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy VIVE.
Członek Zarządu, Partner InnerMastering® Institute. Zarządza projektami realizowanymi przez InnerMastering® Institute dla odbiorców biznesowych. Prowadzi diagnozy i analizy w projektach doradczych. Promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Szczególnie ważnym obszarem jest dla niego zarządzanie oparte na wartościach i budowanie relacji w oparciu o zaufanie.
Ekspert w dziedzinie męskiej mody. Były Fashion Director Elle Man oraz pierwszy Polak publikujący regularnie w GQ Portugal. Autor podcastu “Sektor M” – pierwszego takiego formatu o stylu i modzie męskiej w kraju, prowadzony dla Vogue Polska. Jego gośćmi byli m.in. Maciej Musiał, Olivier Janiak, Żabson, Nikodem Rozbicki czy Wojtek Mazolewski. Ma za sobą kreacje artystyczne dla takich brandów jak: Vistula, Modivo, Lancerto, Vitkac, Eobuwie, Emanuel Berg czy Męskie Granie. Współpracował wizerunkowo m.in. z Erykiem Kulmem Jr, Tomaszem Włosokiem, Jakubem Gierszałem czy Ørgankiem.
Twórczyni nowatorskiej metody diagnozowania systemowego oraz harmonizowania człowieka i organizacji INNERMASTERING®. Wykładowca akademicki w obszarach: przywództwa, zarządzania, rozwoju, kultur organizacyjnych, coachingu i mentoringu. (ALK, WSB, SWPS) Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach dyrektorskich i menadżerskich w obszarze HR. Konsultant Rozwoju Organizacyjnego FCODC. Międzynarodowy Trener Coachingu International Coaching Community. Prowadzi ICC Poland – największą w Polsce Szkołę Coachingu, działającą od 2002 roku. Coach ICC od 2006 roku i Trener Coachingu ICC od 2017 roku.
Ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w branży modowej i tekstylnej, prezeska Fashion Revolution Polska i współzałożycielka Sustainable Fashion Institute. Liderka klimatu i środowiska według Forbes Women Polska (2024), finalistka Forbes 25 under 25 (2022). Ekspertka Climate Leadership i Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej Mody ONZ, tworzy strategie zrównoważonego rozwoju, oferując interdyscyplinarne rozwiązania. Aktywnie działa na rzecz edukacji i zmian społecznych, łącząc odpowiedzialną modę z innowacyjnymi inicjatywami.
Od 14 lat związana z Grupą VIVE, a od 4 lat odpowiada za obszar materiałów recyklingowych i utylizacji oraz innowacyjnych projektów związanych z recyklingiem. Zarządza portfelem kosztowym odpadów i sprzedażą surowca wtórnego. Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, oraz Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Kielcach, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu Gospodarki Odpadami. Zafascynowana innowacyjnym wymiarem Gospodarki Obiegu Zamkniętego, cyrkularności oraz edukacją ekologiczną.
Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała w branży FMCG, budując trwałe relacje z klientami. Podczas 10-letniego zdobywania wiedzy w sprzedaży nauczyła się rozumieć potrzeby oraz cele klienta, a także wspomagać klienta w realizacji jego planów. W pracy kieruje się zaangażowaniem, lubi podejmować nowe wyzwania oraz kreatywnie podchodzi do rozwiązywania problemów. Pracuje również efektywnymi metodami zarządzania stresem i poprawą jakości życia w środowisku, dzięki holistycznej pracy z ciałem, wykorzystując metodę Access Bars, której celem jest harmonizacja ciała i umysłu.
Prowadzi konsultacje, warsztaty, szkolenia, coachingi dla kadry zarządzającej, certyfikowane warsztaty oraz szkolenia International Values Consultant. Jest superwizorem w projektach coachingowych. Pasjonuje go psychologia sportu, rozwój potencjału zawodników, praca i współpraca w zespole. Specjalizuje się w business coachingu, coachingu dla sportowców i w treningu mentalnym. Realizuje projekty tworzenia zwycięskich zespołów w sporcie i biznesie.
Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach specjalista od budowy maszyn. Od początku drogi zawodowej pracuję w obszarach technicznych i inwestycyjnych. Dla VIVE pracuje ponad 20 lat rozwijając technologie produkcyjne, wdrażając innowacyjne rozwiązania w gospodarce cyrkularnej i uczestnicząc w projektach badawczo-rozwojowych związanych z recyklingiem odpadów.
Od kilkunastu lat związana zawodowo z edukacją, rozwojem i coachingiem. Pracuje z ludźmi w zakresie budowania kultury organizacyjnej w oparciu o wartości wspierające przyjazne relacje, etykę, zrównoważone przywództwo. Uwagę kieruje w stronę wyzwalania potencjału ludzi poprzez rozumienie systemów w jakich funkcjonują, uwarunkowań systemowych i indywidualnych aspektów psychologicznych. Promuje niestandardowe rozwiązania i umiejętność zwinnego dostosowywania się do zmiennego otoczenia. Prowadzi diagnozy i analizy w projektach doradczych. Współtworzy rekomendacje systemowe, narzędzia diagnostyczne, rozwiązania strategiczne, materiały i operacyjne narzędzia wdrożeniowe.
Doświadczona liderka. Pracowała na najwyższych szczeblach w międzynarodowych firmach: Saint-Gobain, Savencia i Cerrad. Współzałożycielka Re:Grow Partners, łączy strategiczne myślenie z głębokim zrozumieniem potrzeb organizacyjnych i ludzkich. Aktywnie uczestniczyła w MIT Enterprise Forum, gdzie budowała mosty między startupami a biznesem, wspierając innowacje i rozwój nowych projektów. Jest członkinią – założycielką Instytutu Cialdiniego. Posiada liczne certyfikacje, w tym jako mentor i coach (Gallup Institute, Europejska Grupa Mentorów i Coachów).
Specjalistka od rynku pracy, transformacji organizacyjnej, ACTP coach, HR-owiec/ rekruter i ekspert oceny kompetencji na stanowiskach menadżerskch z 20-letnią praktyką w realizacji usług dla globalnych firm (m.in Citibank, GE, Bosch, Capgemini, ABB, Philip Morris Int., Whirlpool, FRoSTA, Sonova, Lundbeck, Schneider) oraz polskich, jak CIECH SA, LOT SA, agencji digitalowych, startupów i fintech (ISI Emerging Markets, Issoria, Staffer, OneStep Financials, Gyfted.me, Permits Aero). Działa społecznie jako Community Manager w Grupie Kariera 50+ na LinkedIn
Koordynatorka programu Climate Leadership z ramienia UNEP/Grid-Warszawa, gdzie pomaga biznesom w transformacji i adaptacji ich strategii do zmian klimatycznych. Ekspertka z ponad 13-letnim stażem pracy w branży mody. Swoje doświadczenie zdobywała pracując jako kupiec dla H&M, Zalando, LPP i 4F. Członkini Fashion Revolution Poland, współorganizatorka Circular Tex Hub – pierwszej w Polsce konferencji o modzie cyrkularnej. Wykładowczyni na Akademie Mode und Design w Berlinie na kierunku Fashion Product Management, gdzie przekazuje przyszłym specjalistom swoją wiedzę o zrównoważonym zarządzaniu produktem w branży tekstylnej.
Pionierka branży declutteringu i profesjonalnej organizacji przestrzeni w Polsce. Od 2018 r. wprowadza na polski rynek nowatorskie podejście do organizacji przestrzeni. Jest twórczynią jedynego w Polsce branżowego kursu zawodowego oraz warsztatów stacjonarnych z zakresu declutteringu i organizacji – Architektura Porządku. Autorka bestsellerowej książki "Sprzątanie bez Magii" oraz planera porządkowego "Wszystko w Porządku". Właścicielka marki ETERE – ekskluzywnych środków do pielęgnacji domu. W 2023 roku zdobyła prestiżowy tytuł Influencer Roku, a jej profil na Instagramie @architektporzadku, który śledzi ponad 482 tys. osób.
Wspiera w odnajdywaniu pasji i motywacji do działania dbając jednocześnie o wewnętrzny dobrostan drugiej osoby. Ponad 13 lat temu założyła jeden z pierwszych Concept Store zrzeszających polskich projektantów i twórców we Wrocławiu, następnie wprowadziła w życie ideę pierwszego Fashion Trucka z polską modą. Obecnie prowadzi agencję kreatywną Osobiście, dbając o strategie i kreatywny rozwój brandów a także prowadzi indywidualne konsultacje i procesy coachingowe. Jest autorką programu Brand Spa – mastermindu opartego na 3 filarach - kreatywność, dobrostan i branding, w którym zgłębia te tematy pracując z lokalnymi markami.
Absolwent ASP w Łodzi, na wydziale projektowania ubioru. Projektuje i dla kobiet, i dla mężczyzn, jego projekty cieszą się uznaniem za innowacyjność i odwagę, umiejętność łączenia tradycji z nowoczesnymi rozwiązaniami oraz za doskonałą jakość. W projektach często odwołuje się do skrajności, czyli łączenia na pozór nie pasujących elementów np. natury z naukami ścisłymi. Wielokrotnie pokazywał swoje kolekcje podczas Fashion Weeków w Berlinie, z autorskimi pokazami i showroomami. Tworzy również kolekcje upcyklingowe.
Konsultantka i edukatorka z zakresu GOZ i innowacji. Pracuje w metodach pracy nastawionych na kreatywność, zaangażowanie, innowacyjność. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Uczestniczka programu Ellen MacArthur Foundation From Linear To Circular 2021. Inicjatorka i koordynatorka raportu "Odpady od nowa – jak radzimy sobie ze śmieciami i nieużywanymi rzeczami w naszych domach". W 2022 wyróżniona przez Forbes Woman Polska jako jedna z 10 Liderek Zrównoważonego Rozwoju.
Wiceprezeska Fundacji Uwaga, Śmieciarka Jedzie – organizacji zrzeszającej 300 grup FB i milion użytkowników, ratujących ok 35 tys. ton rzeczy rocznie przed trafieniem na wysypisko śmieci. Konsultantka, coachyni i facylitatorka procesów rozwojowych w organizacjach z sektora pozarządowego i biznesu, w tym budowania kompetencji przywódczych oraz strategii. W poprzednim życiu zawodowym zarządzała międzynarodowymi zespołami, które dostarczały pomoc humanitarną w najbardziej niestabilnych miejscach na świecie, ogarniętych wojną lub klęskami żywiołowymi, takimi jak Somalia, Sudan Południowy, Syria, Irak, Nepal, Ukraina.
Swoją karierę zawodową rozpoczęła pracując z legendarnym Arkadiusem, który wprowadził ją w międzynarodowe standardy świata mody. Przez wiele lat była dyrektorem kreatywnym i konsultantem strategicznym w wielu projektach modowych w Polsce i w Nowym Jorku. Jako stylistka i dyrektorka kreatywna współpracowała z największymi nazwiskami w branży muzycznej oraz reklamowej.
Pracuje w Katedrze Badań Zachowań Konsumentów w Instytucie Zarządzania SGH. Do głównych zainteresowań badawczych należą: postawy konsumentów, wzorce konsumpcji, zachowania etyczne i społecznie odpowiedzialne konsumentów, rozwój handlu i usług oraz procesy transformacji sieci handlowej. Zaangażowana w realizację krajowych i międzynarodowych grantów naukowych i badawczych, indywidualnych oraz zespołowych. Współpracuje z podmiotami rynkowymi i samorządowymi w zakresie projektowym i eksperckim.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie strategicznym ESG/ zrównoważonego rozwoju/ CSR. Aktywnie działa w międzynarodowych organizacjach zajmujących się problematyką zrównoważonego rozwoju, takich jak GRI, WBCSD, CSR Europe. W ostatnich latach prowadziła zespół Sustainability Consulting firmy Deloitte w regionie Europy Środkowej, także jako liderka zrównoważonego rozwoju sektora publicznego i członkini zespołu dedykowanego pracy z instytucjami UE w obszarze zrównoważonego rozwoju.
W Interzero od ponad 10 lat. Jako Dyrektor Zarządzający sprawuje pieczę nad doradztwem środowiskowym i edukacją ekologiczną. Zajmuje się audytami przedsiębiorców w zakresie wypełniania obowiązków wynikających z wymogów prawnych oraz wdrażaniem działań naprawczych związanych z ochroną środowiska. W regionie europejskich krajów, w których obecne jest Interzero, współtworzy projekt Business Incubator jako Environmental Consulting CFF Head. Aktywnie działa w serwisie LinkedIn, edukując o opakowaniach i odpadach opakowaniowych.
Prowadzi zajęcia dla studentów studiów licencjackich i magisterskich związane z marketingiem, postępowaniem konsumenta na rynku, a także etyką w biznesie. Realizuje projekty badawcze z zakresu społecznej odpowiedzialności konsumenta i biznesu oraz ochrony i edukacji konsumenta m.in. Barometr Społecznej Odpowiedzialności Konsumenta. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych.. Swoją rozprawę doktorską poświęciła tematowi dekonsumpcji, czyli celowego i dobrowolnego ograniczania konsumpcji, starając się rozpoznać jej uwarunkowania, a także możliwości transformacji modeli biznesowych przedsiębiorstw zgodnie z tym nurtem. Zawodowo związana również z usługami dla biznesu w branży retail, gdzie realizuje procesy z zakresu zarządzania zapasami.
Zobacz, jak użytkujemy modę i jak widzimy jej przyszłość. Czy polscy konsumenci i konsumentki są gotowi na zmianę, w której nadmiar zastąpimy równowagą.
Badanie miało na celu analizę zachowań i zgromadzenie opinii konsumenckich wobec decyzji i praktyk zakupowych asortymentu odzieżowego w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1030 Polek i Polaków.
Pobierz cały RaportPlay Sustain Summit odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w Gmachu Głównym, który jest zlokalizowany przy al. Niepodległości 162 (dzielnica Mokotów).
Zachęcamy do skorzystania z komunikacji publicznej. Niedaleko wejścia do budynku znajduje się m.in. stacja metra M1 Pole Mokotowskie oraz przystanki autobusowe i tramwajowe.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkie chętne osoby, organizacje i firmy zainteresowane ekoprojektowaniem, innowacyjnymi rozwiązaniami w branży odzieżowej czy modą cyrkularną. Będziemy rozmawiali o tym jak odpowiedzialne strategie i praktyki mogą pozytywnie wpłynąć na środowisko naturalne i ekologię życia.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązują zapisy pod linkiem https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/
Osoby, które wyrażą chęć udziału w wydarzeniu powinny bezpłatnie zarejestrować swój udział w Summit poprzez formularz udostępniony na tej stronie: https://app.evenea.pl/event/pssummit2024/
Dzięki wypełnieniu formularza pozwalasz organizatorom ekologicznie zarządzić zasobami. W formularzu zamieściliśmy kilka pytań, które dotyczą twoich opinii odnośnie ekoprojektowania. Odpowiedzi na nie nie są obowiązkowe, ale bardzo pomogą nam w prowadzonych badaniach. Wypełnienie wszystkich pól w formularzu zajmuje około 5-7 minut.
Tak, wszystkie wydarzenia w ramach Play Sustain Summit są darmowe, jedynym warunkiem pełnego udziału jest rejestracja poprzez formularz.
Dla osób, które nie mogą dołączyć do wydarzenia na SGH będzie realizowana transmisja na żywo (streaming), również dostępna po bezpłatnym zarejestrowaniu.
Hackathon to specjalne wydarzenie podczas Play Sustain Summit. Do udziału zapraszamy wszystkie kreatywne osoby, które chcą zmierzyć się z wyzwaniami branży mody i wesprzeć swoją wiedzą i pomysłami innowacyjne rozwiązania na rzecz zielonej planety.
Na Hackathon obowiązują oddzielne zapisy poprzez formularz udostępniony na tej stronie - pod przyciskiem Zarejestruj się.
Tak, nasze wydarzenie realizowane jest hybrydowo. Program główny będzie transmitowany na żywo w kanałach społecznościowych Play Sustain i dostępny po wcześniejszej, bezpłatnej rejestracji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
zobacz na GoogleMaps
barbara.wybacz@playsustain.pl
+ 48 881 931 881